Skip to content
Sākums
Noderīgas saites
Kontakti
Arhīvs
Piekļūstamība
Latviešu valodas aģentūra
More
Back
Meklēt
toggle menu
Sākums
Noderīgas saites
Kontakti
Arhīvs
Piekļūstamība
Latviešu valodas aģentūra
More
Back
Latviešu valodas apguve
Grāmatas
Pašvērtēšanas un pašmācības rīks
Valodas prasmes līmeņi
Pētījumi
Raksti
Videolekcijas
Žurnāls “Tagad”
Metodiskie un mācību materiāli
Pirmsskolai
Sākumskolai
Pamatskolai
Vidusskolai
Pieaugušajiem
Diasporai
Reemigrantiem un imigrantiem
Vieglā valoda
Bilingvālā izglītība un CLIL
Videostundas
Vecākiem
Māci
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Fināls.
15. 12. 2020
Drukāt
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Fināls.
Lasīšanas stratēģija “Zinu – vēl nezinu – jautājums”
Kā efektīvi mācīties faktus?
Kā sagatavot argumentus, lai pierādītu viedokli?
Kā mēķtiecīgi attīstīt jaunradi?
Kā skolēni paši var veidot izpratni?
Kā, eksperimentējot ar valodu, padziļināt zināšanas?
Kā veicināt zināšanu pārnesi?
Kā mācīties salīdzinot
Kā mācīt izteikt savu viedokli par apgalvojumu?
Kā mācīties izprast procesu?
Kā rosināt saskatīt sakarības?
Kā noteikt multimodāla teksta galveno domu?
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Pirmā spēle.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Otrā spēle.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Trešā spēle.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Ceturtā spēle.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Piektā spēle.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Fināls.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Pirmā spēle. 2021.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Otrā spēle. 2021.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Trešā spēle. 2021.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Ceturtā spēle. 2021.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Piektā spēle. 2021.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Fināls. 2022.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Fināls. Pareizās atbildes. 2022.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Pirmā spēle.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Otrā spēle.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Trešā spēle.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Ceturtā spēle.
Cietie rieksti latviešiem pasaulē. Piektā spēle.
Jaunākās tendences latviešu dzejā
„Tu domā valodu/valoda domā tevi”
Kļūda, kļūda? Vai tiešām kļūda?
Interaktivitāte un radošums kā mācību žanra izvēles kritēriji.
Kā mācīt latviešu valodu ceļa posmā „Gūtenberga mašīna – IT”?
Informācijas tehnoloģijas un izglītība Latvijā.